Snelle projecten tussendoor...

Zoals te lezen in het vorige bericht, ben ik met allerlei lange lange lange projecten bezig.. Maar dan wil ik graag wel even tussendoor ergens resultaat van zien hihihi...
 
Ik tekende zelf een jurkje voor mijn oudste dochtertje... Het lijfje is getailleerd, met verlaagde taille. Met daaronder een rimpelrok, het moet immers wel zwieren en draaien, aldus madame.
 
Het rokje mag nog iets korter, dat staat pittiger. Maar om de winter door te komen, met een longsleeve en een stel maillots eronder, toch maar niet te veel ingekort... Groeispurten ingecalculeerd dus...
 
Vers onder de machien vandaan, niet meer uitgeweest... Zo das nog eens een compliment voor mama...
 

 

 
 

 

 
 
 

En deze week viel ook het boek Zo Geknipt deel 2 op de mat... Veel dingen uit het eerste boek vind je al op mijn blog en ook op de Sew Along... Ga weer meeschrijven over boek 2, er staan veel leuke dingen in...

Hieronder zie je het make-up tasje Tipsy uit het kakelverse boek. Erg leuk te maken, hoewel de binnenkant netjes afwerken nog best een uitdaging is... Er moet biaisband om de uitstekende naad binnenin... Wil je het makkelijker maken, laat dan de paspel rondom weg... Maar dat vind ik nou juist leuk eraan...

Hier kan ik mooi al mijn potloden en pennen voor het patroontekenen in kwijt...
 
 
 
 
 


Reacties

Populaire posts