Spiegeltje, spiegeltje aan de wand...

De mooiste van het land.... dat zijn mijn dochters uiteraard hahaha...

Een effen mintgroen shirt werd gepimpt met glitter flexfolie... Aangezien we midden in de prinsessenfase zitten, werd er zonder aarzeling door de oudste madame gekozen voor Sneeuwwitje.

Aangezien ik helaas niet bezit over een superdeluxe snijplotter, werd dit een priegelwerkje met de schaar.... Gelukkig bezit ik over een flinke lading geduld en motivatie... Al moest ik wel oppassen dat de kleine stukje zoals het neusgat en de lippen niet verzeilde tussen de stukjes restafval :)

Al met al een heel precies werkje, maar de grote glimlach op het snuutje van mijn dochter maakt alles goed... al had hij van haar wel groter gemogen...


 



En voor wie er nieuwsgierig is naar die vreemde achtergrond...
een zelfgebouwde tent! Ofwel het "kasteel" van Sneeuwwitje!









Reacties

  1. oh wat een werk!! Toen ik nog geen snijmachine had, koos ik simpele afbeeldingen. Geen gepriegel. Mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts