Nog even dit... nog even dat...

Even een paar kleine dingetjes, die ik je niet wil onthouden...

Bij de kussens die ik al eerder maakte, heeft nu ook de kleine meid een lekker zacht zitvlak op haar eigen stoeltjes. Die stoeltjes van Ikea zijn ideaal, maar erg glad, dus kussentjes had ik al eerder gemaakt, nu even een nieuw overtrekje ;-)

Op mijn Pinterest had ik allerlei leuke dingen verzameld die je van T-shirt wol of Zpaghetti kan maken... Ik maakte al eerder deze armbandjes, maar nu ook een haarband. Dat turquoise staat prachtig in het blonde haar!




Hebben jullie deze geweldige Britse serie al gezien? Great Britain's Sewing Bee... 4 afleveringen, je kunt ze terug zien op YouTube... Ik heb gehoord dat er een vervolg komt, yeah!!!



Hebben jullie mijn nieuwe icoontjes al gezien, aan de zijkant... Nu is het nog makkelijker me te volgen via Bloglovin', Pinterest, via de RSS of me te mailen... Met dank aan Stipjes en Datjes voor de hulp!



Reacties

  1. Goede morgen, ook al voor de pc! ;) Elias was deze morgen vroeg wakker en om zelf wakker te worden lees ik de blogs met een tas thee.
    Leuke kussentjes en haarband!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jooohoooo een vervolg!! Dan mag het best iets langer dan 4 afleveringen zijn..... en hier in NL mag het ook best georganiseerd worden... kun jij zo meedoen! Wow al die volg opties..... ik zie soms door de bomen het bos niet meer, er is zoveel!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts