Back in time

Alweer een verkleedfeestje :)

In oktober hebben we een themafeest Back in Time... Dit keer geen Woodstock maar Rock & Roll  en Grease... Wat trekken we aan???

Voor manlief wordt het wat makkelijker, spijkerbroek + gympen + shirt + leren jasje, maar nu mijn jurk nog! Dankzij de vele mogelijkheden om patronen te zoeken op de modevakschool ben ik uitgekomen op het volgende:


Burda 10/2010 jurk 116.

 
 
 Deze hele foute stof heb ik nog (kerstrokjes playbackshow school)... 

 
Nu nog op zoek naar tule, daar moet natuurlijk wel een petticoat onder! Wordt vervolgd!

Reacties

  1. Leuk...ik heb pas ook een petticoat gemaakt voor een rock en roll feest..
    Voelde me er zo mooi in!! Je jurk gaat super worden...of is misschien al klaar..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts