Kleine projecten.... ook wel eens fijn!

De afgelopen paar dagen heb ik een aantal kleine projecten in handen gehad.

Ik heb van tafelzeil een luiermapje gemaakt voor Anouk. Handig om even een paar luiers en de natte doekjes in te bewaren (en even snel onder de billen te leggen indien nodig :) )


Tutorial komt van de bekende Mme Zsazsa vandaan... haar boek is echt een leuke inspiratiebron, al vind ik de modellen zelf heel basic...

Ook een rokje van grijs katoen met rose vlindertjes gemaakt. Het superleuke model komt van Iene-miene. Ik heb de rimpelstrook enigszins ingekort, ik vond het niet zo mooi als rimpels over elkaar heen vielen. Verder is het patroon erg duidelijk en ook haar tutorial is heel overzichtelijk. Met dank hieraan! Nu nog foto's met ons lieve modelletje...


Deze week ook nog een verjaardag van een lieve vriendin, dus voor haar ben ik aan de slag gegaan met een zelfgemaakte tas. Naast een gymtas voor mezelf had ik nog niet veel ervaring met tassen maken. Dit model van Van Katoen is in ieder geval heel geschikt voor beginners, binnen no-time af! Ik heb alleen wel een voering toegevoegd, wel zo chique... Presentje erin en klaar is ons cadeau! Nu maar hopen dat ze het leuk vindt...









Reacties

  1. Hoi Lisette,

    Wat een leuke dingen heb je gemaakt. Ook de dingen die jij kleine projecten noemt zijn erg leuk! Super dat je geslaagd bent voor je examen. Veel plezier met je blog. gr. Jenny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts